domingo, 5 de diciembre de 2010

Cea tupper

Teño unha pandilla tupper.

Non é que me vaia de pandilla co tupper baixo o brazo, simplemente nunha oficina ó lado do mar, sen ve-lo mar un certo tempo comín de tupper.
Tódolos nós nunca o pasarámos tan ben comendo como naquel tempo, as tertulias eran rápidas, pero mestas, moi cheas de contidos e bromas. Foi unha época deliciosa (Teño que dicir que só na hora da comida...)
Total que nos seguimos reunindo sen o tupper.
Eu recomendovos que se non podedes comer na casa e tedes un espacio habilitado para comer nas vosas empresas levedes o tupper, é moito mais sano e amais coñeceredes moito mellor ós vosos compañeiros.

la cocina del tupper foi o meu agasallo de despedida daquel traballo.


Dúas ideas para pincho que fixemos na cea tupper:
Solombo ó pedro Ximénez sobre pan de pobo, facedes o solombo en filetiños finos e cun chupito de viño doce de pedro ximenez facédeslle un prebe, ligadelo con nata ou un pouco de fariña esluida en auga fria.
Filloa rechea de queixo fresco e salmón, seguides a receita das filloas e só hai que pone-lo queixo, o salmón, enrolar e cortar

As tres receitas fortes deixovolas decote, o postre foi repetido, a bavaroissssssssssssssseee de chocolate que nos gusta tanto.

2 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Me gusta :)

    La verdad es que fueron unos tiempos estupendos. Siempre me acordaré del Mar y monte y de los pimientos ... Lo mejor de todo es que seguimos quedando y sin tappers !!!

    ResponderEliminar