miércoles, 22 de diciembre de 2010

Compartir : BICA GALEGA


Boas, a quen me coñecedes xa vos teño dito que me podedes enviar algunha receita e vola publico, era un dos lemas deste blog ronsel cando comezou, por falta de tempo e outras lerias non estou adicándolle tódalas forzas que tiña pensado, pero aínda así vai índo, mais lento, pero vai.

Neste senso xa teño a primeira aportación allea a min, é da miña compañeira Sara, sempre é un bo costume cociñar algo para tomar todos no choio, e dou fé que ainda que a foto non é a orixinal do que se comeu, ben me podedes crer que estaba boisima:

Deixo a receita en Castelán para preservar tódalas expresións da autora (aquí temos moito respeto pola creación literaria, amais de ser todos bilingües):

3 huevos
150 gr de mantequilla o manteca (margarina no)
200 ml nata
300 gr azúcar + azúcar para espolvorear
300 gr harina (mejor de repostería)
1 sobre de levadura
50 gr de coñac

Horno:

Precalentamiento: 200º
Cocción: 180º - 30 minutos

Preparación:

Se baten los huevos, se añade la mantequilla previamente cortada en cuadraditos como de un centimetro, yo la sacaría horas antes de la nevera porque si está muy fría cuesta bastante mezclarla. Después lo mezclas con la nata, luego el azúcar, la harina y la levadura y al final del todo el coñac.

Enmantecas y enharinas el molde y antes de meterla al horno la cubres de azúcar al gusto.

A ver se a preparo un día destes e vos conto se teño tan boa man coma Sara.

Se non actualizo antes, que teñades un Bo Nadal



Foto: http://pasenydegusten.blogspot.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario